Διαχείριση φήμης στο διαδίκτυο για πολιτικούς: Συχνές Ερωτήσεις

817

Πώς μπορεί ένα πολιτικό πρόσωπο να δημιουργήσει μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο;

Σήμερα με την ραγδαία εξέλιξη των social media, οι πολίτες εκφράζουν τις πολιτικές ανησυχίες, τα θέματα και τις ιδέες τους κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πως όμως μπορεί ένας οργανισμός, πολιτικό πρόσωπο ή παράταξη να χρησιμοποιήσει όλη αυτή την πληροφορία προς συμφέρον του;

Τα social media αποκτούν ολοένα μεγαλύτερο μέρος στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης, κυρίως στις νεαρότερες ηλικίες, στον οικονομικά ενεργό πληθυσμό και στα αστικά κέντρα. Ένας πολιτικός οφείλει πλέον να έχει δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο, είτε αυτό γίνεται από τον ίδιο ή την ομάδα επικοινωνίας του. Ο υποψήφιος ανεξαρτήτως αν προορίζεται για βουλευτής, δήμαρχος ή περιφερειάρχης θα πρέπει να ακολουθεί τον παλμό της κοινωνίας και να διαμορφώνει τον πολιτικό του λόγο βάσει αυτού. Κάνοντας χρήση λοιπόν των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η επικοινωνία του αποκτά αμεσότητα, γίνεται πιο δημοφιλής στους ακόλουθους του και μπορεί εύκολα να επηρεάσει μέσω των αναρτήσεων του.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης, πως πολύ σημαντική είναι η εικόνα που θα προβάλλει μέσω της προσωπικής του ιστοσελίδας.

Διαβάστε τη συνέχεια στο e-reputation.gr