Άντζελα Γκερέκου: Το κλειδί για μια ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια είναι μια μεθοδευμένη rebranding τακτική ανά περιφέρεια

1360

*Της Άντζελας Γκερέκου

Δεν είμαστε στην επόμενη ημέρα του τουρισμού, είμαστε στην επόμενη ημέρα των μέτρων, καθώς αυτό είναι πλέον το θέμα. Κάθε ημέρα ανακοινώσεις περιμέτρων και παραμέτρων από Κομισιόν, από υπουργεία, από υγειονομικά, από αεροπορικές και προορισμούς κτλ.

Οι περιορισμοί των μέτρων λόγω πανδημίας, αποτελούν την πρόκληση – πρόσκληση, για όλους τους εμπλεκόμενους φορείς δημόσιους και ιδιωτικούς, έτσι ώστε να χτιστούν νέα θεμέλια  για τον ελληνικό Τουρισμό.

Καθώς πολύ καλά ξέρουμε όλοι – και ειδικά τώρα – πόσο καταλυτική σημασία έχει ο τουρισμός μας για την εθνική οικονομία, την απασχόληση άλλα και την ανάπτυξη της χώρας μας.

Τώρα, περισσότερο από ποτέ απαιτείται έντονη, συντονισμένη και “έξυπνη” διαχείριση για να αντεπεξέλθουμε από την πρωτοφανή αυτή κρίση.

Πιστεύω ακράδαντα ότι οι ανάγκες για μια πιο μεθοδευμένη rebranding τακτική ανά περιφέρεια καθώς και η ανάδειξη της κάθε  περιοχής ξεχωριστά, θα αποτελέσει το κλειδί για μια  πετυχημένη και ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια, καθώς στοχεύουμε ανά χώρα που θα ανοίγει, την κάθε καμπάνια μας.

Σε αυτή την νέα εποχή στο τουρισμό, χαράζουμε νέα covid19 free στρατηγική για την προώθηση και προβολή της χώρας μας με την ορθή και ηθική χρήση της τεχνολογίας,  ένα σύγχρονο geo mapping που θα αποτελέσει σύμμαχο σε όλη αυτή την διαδρομή, που θα μας βγάλει και από αυτή την σκληρή δοκιμασία νικητές.

Η Ελληνική φύση και τα διατροφικά προϊόντα τη, η αειφορία σε συνδυασμό με τον πολιτισμό και την σωστή επαγγελματική εξειδίκευση, αλλά και η ολοκλήρωση της ψηφιακής αναβάθμισης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, θα μας βοηθήσει να προχωρήσουμε ακόμα πιο άμεσα, με νέα εργαλεία, στην επανατοποθέτηση αλλά και στον επαναπροσδιορισμό του Τουριστικού μας προϊόντος.

Είναι η ώρα να κάνουμε την πρόκληση αυτή ευκαιρία!

*Η Άντζελα Γκερέκου είναι Πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ)