Υπουργικό Συμβούλιο την Πέμπτη (9/3) – Η τραγωδία στα Τέμπη στο επίκεντρο

248

Το υπουργικό συμβούλιο συνεδριάζει την Πέμπτη (09/03/2023), υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη – Κύριο θέμα η τραγωδία στα Τέμπη – Μπαίνει τέλος στα σενάρια για τον χρόνο των εκλογών.  

Πλήρη ενημέρωση για τις εξελίξεις σχετικά με την τραγωδία στα Τέμπη, θα παράσχει ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης, στο Υπουργικό Συμβούλιο, το οποίο συγκαλείται την Πέμπτη (09/03/2023), υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Όπως δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, ο κ. Γεραπετρίτης θα ανακοινώσει τις νέες θεσμικές κινήσεις οι οποίες θα προχωρήσουν άμεσα. Μεταξύ αυτών είναι οι παρεμβάσεις άμεσης βελτίωσης της ασφάλειας των σιδηροδρόμων μέχρι να ολοκληρωθεί το Ηλεκτρονικό Σύστημα Διοίκησης.

Παράλληλα, με το Υπουργικό μπαίνει τέλος και στα σενάρια σχετικά με τον χρόνο των εκλογών. Για να γίνουν εκλογές στις 9 Απριλίου, θα πρέπει να προκηρυχθούν έως την Πέμπτη. Ωστόσο, φαίνεται πως ο χρόνος των εκλογών έχει μετατεθεί για τον Μάιο, με επικρατέστερη ημερομηνία αυτήν της 28ης Μαΐου.

Δεν είναι κομματικό ρουσφέτι ο σταθμάρχης

Για το αν είναι τελικά κομματικό ρουσφέτι της Νέας Δημοκρατίας ο σταθμάρχης που ανέλαβε τις ευθύνες του για την τραγωδία στα Τέμπη, απάντησε στο Newsbomb.gr και την Αμαλία Κάτζου ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.

«Από την πρώτη στιγμή, αναφέρθηκα και στην τοποθέτησή μου, υπήρξε μία απόπειρα να διασπαρεί στην κοινή γνώμη η άποψη ότι υπήρχε μία κομματική παρέμβαση για την τοποθέτηση του συγκεκριμένου σταθμάρχη. Αυτό δείχνει τον προσανατολισμό και την κατεύθυνση κάποιων, πώς σκέφτονται. Ούτε τα προσχήματα για να κρυφτούν από την απόπειρα καπηλείας της οργής και της θλίψης αυτού του τραγικού δυστυχήματος. Το υπουργείο Εσωτερικών απάντησε με ανακοίνωσή του χθες. Η πραγματικότητα είναι ότι όταν ο οργανισμός ζητούσε 18 σταθμάρχες και βρέθηκαν μόνο δύο, τι είδους πολιτική παρέμβαση και πολιτικό μέσο πρέπει να γίνει για την τοποθέτηση αυτών εκεί; Το όριο είναι όριο που αφορά κυρίως τις προσλήψεις. Δευτερευόντως, το όριο ηλικίας δεν είναι όριο εργασίας. Υπονοεί ο κ. Ραγκούσης ή οποιοσδήποτε ότι δεν υπάρχουν σταθμάρχες πάνω από 42, 48, 52, 59 που να εργάζονται σήμερα; Γίνεται πλήρης διερεύνηση για να διαπιστωθεί αν ο σταθμάρχης είχε περάσει την εκπαίδευση, όπως αυτή ορίζεται. Γίνεται πλήρης διερεύνηση για να διαπιστωθεί πως ένας άνθρωπος που δεν είχε την εμπειρία και ποιες άλλες υπηρεσιακές ευθύνες υπάρχουν. Ήδη έχει τεθεί σε αργία ο άμεσος προϊστάμενός του, αυτός δηλαδή που τον τοποθέτησε εκεί και διερευνώνται μια σειρά από άλλα περιστατικά. Αλλά να υπάρχει υπόνοια πολιτικής παρέμβασης, ρουσφετιού κ.λπ, είναι απαράδεκτο. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην διερευνηθούν τα αίτια» ανέφερε ο κ. Οικονόμου.

Πηγή