«Στείλτο, τι θα πάθει; Θα τα βρω όλα…» – Οι διάλογοι για το «βέλος» πριν την τραγωδία στα Τέμπη

13

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των εργαζομένων του ΣΚΑ, η αμαξοστοιχία 1313 παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη και λίγο έλειψε να πέσει πάνω στην αμαξοστοιχία 51 (Βέλος)

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τη νέα τραγωδία που αποφεύχθηκε από θαύμα, σύμφωνα με το πρωτοσέλιδο των Νέων.

Ωστόσο, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Τα Νέα», την Τετάρτη, τελευταία στιγμή δεν ζήσαμε «Τέμπη Νο2», καθώς από τύχη δεν συγκρούστηκαν δύο επιβατικά τρένα ύστερα από παραβίαση ερυθρού σηματοδότη. Το συμβάν σημειώθηκε στις 23 Δεκεμβρίου του 2023.

Σύμφωνα με «Τα Νέα», το σοβαρό περιστατικό καταγράφηκε στον σταθμό του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ) και αφορά την παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, που λίγο έλειψε να οδηγήσει σε σύγκρουση δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες της Hellenic Train. Επρόκειτο για τις αμαξοστοιχίες 1313 που εκτελούσε το δρομολόγιο Κιάτο-Πειραιάς και 51 (Ασημένιο Βέλος), η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα.

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των εργαζομένων του ΣΚΑ, η αμαξοστοιχία 1313 παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη και λίγο έλειψε να πέσει πάνω στην αμαξοστοιχία 51 (Βέλος). Όπως αναφέρουν αξιόπιστες πηγές, η σύγκρουση αποφεύχθηκε κυριολεκτικά στο… πάρα πέντε, χάρη στην ετοιμότητα του υπευθύνου της τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ, ο οποίος κυριολεκτικά ούρλιαζε στον ασύρματο, καλώντας τον μηχανοδηγό της 1313 αμαξοστοιχίας να σταματήσει, κάτι που ευτυχώς συνέβη, προτού οι δύο αμαξοστοιχίες έρθουν «αντιμέτωπες» στη γραμμή 102.

Σημειωτέον ότι στην καμπίνα μηχανοδήγησης επέβαινε παρατύπως και μαθητευόμενος μηχανοδηγός, δεδομένου ότι ο κανονικός μηχανοδηγός δεν έχει την ιδιότητα του εκπαιδευτή.


Πηγή